Talenty

Podziwiam i zazdroszczę trochę ludziom posiadającym talenty, które mogą wymiernie przełożyć na swoje życie. Talent jest pasją, a gdy pasja jest sposobem na życie zawodowe to musi być fajnie. Plastycznie mam dwie lewe ręce, a bardzo żałuję, że nie potrafię. Sportowo to klapa na całej linii 😉 Muzycznie nie było tak źle, ale to po prostu było, może szkoda… Fotografia, zawsze mnie ciągnęła i dlatego czasami wraca do mnie myśl na temat wyboru w klasie maturalnej: gdy zdam maturę to pójdę na studia, a gdyby się nowa powinęła to do szkoły policealnej na technika fotografii. Maturę zdałam to oczywiście dobrze, ale wyboru dalszej drogi może źle dokonałam… Studia pewnie wydawały się wtedy bezpieczniejszą drogą, a mnie zawsze pewności siebie brakowało.

Autor: PaniKa

córka, żona, matka (to chronologicznie), KOBIETA (to przede wszystkim), nadpobudliwa emocjonalnie introwertyczka (a to na marginesie)

3 myśli na temat “Talenty”

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij